Nestíhačka a kroupy v Rakousku

Čau párci! Dneska už máme pátej den na cestě a za sebou prvních 1000 km. Právě píšu z mekáče, kterej jsme potkali směrem na Benátky. Ptáte se proč? Ke všemu se dostanu postupně. Už nás potkalo pár zádrhelů, který nám cestu poměrně znepříjemnily.
Hned před odjezdem nastaly komplikace. Nejdřív repas převodovky na Téčku, s kterym se nepočítalo plus plno dalších věcí s autem (včetně lakování). Nebyl namontovanej solar, dvě nový baterky pro obytnou část, podsvity budíků, repráky vpředu, odpadní trubky z dřezu a doskládaný skříně a v neposlední řadě vytráže se záclonkama. Nakonec se to všechno stihlo a auto jsem měl doma 3 dny před odjezdem, sice jsem za ty tři dny naspal dohromady asi 14 hodin a záclonky se dodělávaly ještě v den odjezdu, ale co už.
Hurá vyjíždíme! Jedeme směr Praha vyzvednout drona z VideoKingu a ještě se zastavíme ve Volkswagenu. Všechno tak nějak stíháme s menším zpožděním, protože to valíme nesmírnou rychlostí po dálnici max 80km/h. V praze se chvilku motáme a jedem směr Lipno. Tam dorážíme asi okolo 9h večer a v campu už vjezd uzavřen. Ptám se vrátnýho jestli je ještě možnost se tam dostat a on řiká, že s tak pěknym autem nás nemůže poslat pryč.
Lipno nádhera! Hned druhej den ráno v den mých narozek jsme šli s Vendulkou kouknout na Lipně na stezku mezi korunami stromů a výhled z tý věže je velice hezkej!
Nakupujem jídlo v sámošce a jedeme už směr Rakousko. Tam máme doporučenou zastávku u jezera Attersee. Dojíždíme večer do kempu. Platíme 21 éček, koupačka a jdem spát. Ráno před odjezdem jdeme projít ještě město, mě se konečně podařilo připojit na wifi a stáhnul jsem si app pro Mavica a ještě zkoušim jak to lítá a točí. Attersee krásně modrý a čistý. Při odjezdu ještě nacházíme hezkej spot u silnice kde dáváme další koupačku a jedeme směr Lago di Braies.
Počasí nám po cestě moc nepřeje a začíná nám chcát. Vyloženě fakt chcát! furt valíme, Téčko moc kopce a hory rádo nemá a začíná se hřát. Takže stavíme a zjištuju, že pro auto to neni uplně to pravý ořechový. Zkoušíme jet podle navigace, ale ta nás táhne přes totální krpál, přichází bouřka, auto se hřeje a my stavíme. Po 10 minutách startuju, rozjíždim se, ale Téčko se absolutně nehne do toho kopce. Hold těch 51kw to neutáhne do 12% stoupání:D Nehodláme auto trápit, proto to otáčíme a spíme v městečku u Billy na parkáči. Ráno už je hezky a my pokračujeme v cestě. Směr Lago di Braies, akorát jsme radši koupili dálničku a jedeme po dálnici, po rovince. Dostáváme se do oblasti, který se říká Taury. Tam tankujem a schytáváme první nálož neskutečnejch krup. Téčko naštěstí schovaný pod střechou, ale ostatní maj vcelku smůlu a maj auta trošku potřískaný, což neni nic příjemnýho. Nám by to do tý laminátový zvedačky udělalo rovnou díry. Důkaz, že ty kroupy byly fakt velký máte na fotce. Ujíždíme asi 15 km a už se dělá černo. Nelenim a hned pod benzínku, radši. Během minuty zase kroupy. Už dostávám trošku strach a váhám vůbec jestli jet do těch hor ještě dál. Na radaru to vypadá, že se blíží další bouřka. Ale nakonec jedeme a stálo to za to! (viz fotky). Sice pršelo, ale byla to nádhera i tak. Spát tam nahoře nebudem, toho se trošku bojim. Takže jedeme směr Benátsko. Ale o tom až příště!:)

Další věc co nám, nebo spíš teda mě, nepřidala na úsměvu byla ta, že mi přestal jít externí hdd, kam jsem zálohoval všechny svoje fotky, videa, hudbu a v neposlední řadě materiál natočenej z těhle dvou dnů. Disk vydává hrůzostrašnej zvuk, svítí, ale počítač ho nenačte. Takže jsem o všechny data přišel a budeme muset vymyslet jak vám tyhle dva dny zprostředkuju ve formě videa. A proč píšu z mekáče? No protože, aby toho nebylo málo, tak dneska ráno se rozhodl měnič, že svojí službu zabalí a prostě nabíjet nebude. Takže musíme shánět měnič a hdd, abych mohl zálohovat data.