Snažil jsem se ho zamaskovat, ale stejně poutá pozornost víc než předtím…

Ahoj párci! Vítám vás všechny na mojem osobním blogu. Nejsem žádnej spisovatel a pravopis po těch letech co nejsem ve škole taky už neni co bejval. Hold budu muset pošéfit Diktáty s piráty haha.
Tenhle článek bude o proměně mojeho Passata. Kdo seleduje moje videa a serii PimpMajRajd, tak ví že jsem v březnu pořídil svoje další posunovadlo a to opět Passata. To auto mi prostě sedí nejvíc nějak a byl jsem s tim vždycky spokojenej, tak nebylo co řešit. Zároveň je to podle mě poslední poctivě vyrobený auto.
Kdo teda viděl video tak ví, že to byl dost velkej otloukánek. Přeci jen s tim jezdila ženská po Praze hahah. Na výměnu byly teda dvoje promáčklý dveře na řidičově straně a přední nárazník, kterej byl nastříkanej sprejem a vzanej snad drátěnkou nebo si nedovedu vysvětlit ty škrábance. Sehnal jsem teda nový dvěře, chrom paket lišty a domluvil jsem se s kamarádem co lakuje, že mi ty díly poleje. Jelikož se rád učim věci a rád si všechno vyzkoušim, tak jsem řikal že se mu to pokusim připravit pro lak. Je to vcelku pakárna. Takže broušení pod vodou a tak. Nic zábavnýho. Lidi co mě znají z mojeho okolí tak ví, že Passati co prošly pod mojema rukama měly vždy pozičky z US verze. Ani s tumhle kouskem to není jinak. A k US verzi Passata patří i nárazník bez výlisu na podlouhlou RZ. Nárazník se teda sundal, vyřízl se výlis a z nárazníku z jedničkový octávky se vyřízl přesně kus a navařil se místo výlisu. Následně jsem dohlazoval nerovnosti na nárazníku co nejmín kitováním, aby to nepopraskalo.
Passat hned po koupi.
Mezi tim jsme se domluvili s klukama z bbcompany na polepu Passata. Už tenhdá jsem chtěl na modrýho sedana camo, ale ta barevná kombinace prostě nešla vymyslet a nehrálo mi to. Tahle barva Stonhanche gray se k tomu hodí dle m uplne nádherně. Začal jsem si teda pohrávat s nějakejma návrhama v Photoshopu. Můžu říct, že pár hodin mi to zabralo. Neni to uplně jen tak. Plno lidí si řekne že to jsou jen fleky s různejma tvarama, ale neni to tak. Dost záleží na to, jak ty fleky jsou velký a jakej maj tvar. Chtěl jsem stále zachovat dominantní barvu šedo-zelenou, která je originál a dodal jsem černý a bílý fleky. Potom na doporučení kluků i Atracit šedou barvu.
Moje finální navrhy a náčrty z Photoshopu podle kterých se to celé dělalo

Dost jsem se obával toho, že to ve finále nebude vypadat dobře. Přeci jen je to starý a svym zůsobem dost kulatý auto. Dál jsme se báli toho, aby to nevypadalo celý divně díky tomu černýmu oplastování, co je ve spodní části auta. Nakonec to vypadá ve finále dobře si myslim.
Kluci se mnou měli dost velkou trpělivost a odvedli fakt super práci. Jsem z toho nadšenej. Původně jsem na auto nápisy dávat nechtěl, ale kluci už to maj v oku a poradili dobře. Odkaz na můj Youtube kanál / Instagram a tyhel nový stránky byl taky dobrej nápad plus další dobrá reklama pro mě a moji tvorbu. Bez nich to auto bylo takový nijaký a na těhlech detailech záleží. Další super detail je červená linka na přední masce a zadní znak. Prvně jsem vybral jednu červenou, potom ještě jinou a nakonec padla červená s kterou se potahovaly zadní světla a na tom chromu to hodilu přesně odstín červený jakej se mi k tomu líbí a hodí. Tyhle detaily dělaj prostě auto jako celek a dost se to individualizuje o což mi šlo.
Když už jsem se dostali k zadním světlům, tak původně byly uplně celý potažený červenou, což na našich silnicích bejt nesmí kvůli směrovce. Moc dobře jsem to věděl, ale hned druhej den mě v Ústí stavěli páni policajti a nelíbilo se jim to. Naštěstí jsem to dokázal ukecat bez postihu haha. Takže jsme s klukama řešili ještě světla. Chtěl jsem zachovat ten tvarale zároveň se mi líbí ta rudá barva. Další problém u zadních světel u B5.5 nastává v tom plexi a z každýho jinýho pohledu to šlo vidět jinak a nesedělo to. Zkusili jsme vyřiznout jen ten “trojuhelník” směrovky na červený folii a vsadit tam tonovací tmavou a myslim si že z toho vznikla hezká decentní lampa a blinkr bliká hezky oranžově.
V budoucnu se budou muset ještě nějaký karosářský díly opravovat. Sem tam někde je puchejřek a pod tou folii to jde vidět. Dobrý ale je že se dá vyříznout přesnej kus folie a nahradit ho novou na tom konkrétním díle, když se bude opravovat, takže paráda.
Jak jsem psal. Ještě jednou velkej dík klukům za jejich čas a ochotu, protože jsem si na ně vymejšlel pěkný záludnosti a bylo to vždycky přes noc. Já už to ten poslední den ve tři ráno z Teplic odřídil se serkama v očích. Myslim si, že polep to posunul o level vejš a už to nebude ten běžnej Passat, kterejch stojí na parkovišti u sámošky deset stejnejch. Zároveň to je i účelový a zakryly se nějaký škrábance od nevyrovnanejch lidí co se na to auto měly potřebu podepsat.
Brzo bude video z toho, jak tohle celý vzniklo a jak celá aplikace probíha + se dozvíte nějaký zajímavý věci o foliich a to určitš správnej párek ocení!
Mějte se fajn a dejte mi vědět jak se vám to líbí! Jel jsem to nafotit až do Německa, aby to mělo trošku jinej nádech ty fotky:) Pro prudiče a rejpaly tu mám novej hashtag #olssonwannabe 😀
Označeno , , , ,

Napsat komentář: Anonym Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *